Contact Acmecoolant
acmecoolant phone number ۰۹۱۲۳۴۰۶۳۶۰ acmecoolant whatsapp ۰۹۱۲-۰۶۰۶۳۳۴ acmecoolant email info@acmecoolant.com
Contact Us تماس بگیرید Whatsapp واتس اپ
مقالاتمعرفی انواع سردخانه صنعتی

انواع سردخانه صنعتی

سردخانه صنعتی به مجموعه ای از تاسیسات و ساختمان ها گفته می شود که به منظور نگه داری مواد غذایی فاسد شدنی، انواع داروها، سیستم های نظامی و میوه و سبزیجات و … مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین وظیفه سردخانه حفظ کیفیت مواد غذایی به مدت طولانی است. سردخانه صنعتی، انواع مختلفی دارد که در این مقاله می خواهیم به شرح آن ها بپردازیم. انواع سردخانه صنعتی عبارت است از:

سردخانه صنعتی مدولار و چند تیکه ای

این مدل از انواع سردخانه صنعتی متشکل از چندین قطعه از پیش ساخته است که شامل: دیوارها، پنل های عایق مدولار، سقف، کف، در، کابینت ها و چندین مدل اکسسوری می شود. در کنار این ها موتور سردخانه با توجه به حجم آن تهیه و نصب می شود.

 

نقطه قوت سردخانه مدولار و چند تیکه، قابلیت نصب آسان و هم چنین باز کردن آسان آن هاست. به این معنی که شما به راحتی می توانید این مدل را باز کرده و در صورت نیاز جا به جا کنید. به طور کلی، این سیستم سرمایشی از یک تیکه تشکیل نشده و به راحتی قابل باز و بسته شدن است. کنسول های خاصی بر روی برخی از پنل ها وجود دارند تا مشتقات اواپراتور را نگه دارد. در نتیجه کمپرسور، کندانسور و شیر های گاز دیگر با سردخانه در ارتباط مستقیم نیستند و در یک اتاقک سرویس جداگانه نگه داشته می شوند.

این مدل از انواع سردخانه صنعتی، می تواند به سرعت از سفارش به تولید برسند. برای مثال، یک سردخانه ۲۰ متر مکعب نیاز به دو هفته زمان برای اجرا دارد. در صورتی که یک سردخانه مدولار با همین حجم تنها به یک روز برای نصب نیاز دارد.

این انتخاب یک مزیت خیلی بزرگ نسبت به سایر انواع سردخانه صنعتی دارد که به شما این اجازه را می دهد تا هر روزی که نیاز داشتید این سردخانه را باز و با توجه به نیاز جدید تجارت خود سرهم کنید.

 

سردخانه های از پیش ساخته و یکپارچه

سردخانه های از پیش ساخته و یکپارچه، یکی دیگر از انواع سردخانه صنعتی است که قابلیت جدا سازی ندارند. این سردخانه ها دست کم یک پنل از پیش ساخته دارند و نصب آن ها در موقعیت فیزیکی پروژه انجام می شود. در این گونه سردخانه ها پنل های از پیش ساخته به سازه اصلی متصل شده و به همین خاطر امکان جداسازی دوباره آن و جابجایی وجود ندارد.

 

سردخانه های سنتی

یکی دیگر از انواع سردخانه صنعتی، سردخانه سنتی است که دیواره های سردخانه های سنتی در محل پروژه ساخته می شوند. این مساله به سازندگان اجازه عایق بندی بهتری می دهد که باعث بالا رفتن راندمان و کاهش انتقال دما به بیرون می شود. عایق بندی این سردخانه ها نیاز به نصب سیستم ها بر روی دیواره های سردخانه دارد. این مدل از سردخانه ها عموما در فضاهای قدیمی تر دیده می شود؛ مانند قصابی های قدیمی. از لحاظ مساحتی و حجمی اینگونه از سردخانه ها قابل رقابت با سردخانه های پیش ساخته که در ابتدا راجع به آن صحبت کردیم هستند.

Acmecoolant با بيش از ۲۵ سال تجربه در طراحی، توليد و فروش سيستمهای برودتی در بازار اروپا، همگام با توسعه نمايندگيهای فروش اقدام به تاسيس دفتر فروش در ایران به عنوان بازاری با ظرفیت مشتری بالا نموده است.

شماره تماس

۰۲۱-۲۲۱۹۴۹۴۰