فروشگاه های کوچک و متوسط

هدف اصلی ما در Acmecoolant این است که با کاهش هزینه ها حداکثر بهره وری را برای فروشگاه شما به ارمغان بیاوریم. استفاده حد اکثری از فضای موجود در کنار ارائه یخچال و فریزرهای مناسب با آن کاربری اقدامی است که میتوان در جهت بالابردن بازده فروش انجام داد. استفاده از یونیت کندانسورها (اسلیم پک) با در نظر گرفتن میزان محدود یخچال ها و فریزرها در این سایز از فروشگاه ها ، ضمن مدیریت مصرف انرژی ، سرویس دهی در زمان خدمات را بسیار آسان تر میسازد. بعضاً با توجه به شرایط این دسته از فروشگاه ها ، میتوان از یخچال ها و فریزرهای موتور سرخود نیز استفاده نمود.

فروشگاه های بزرگ

با توجه به میزان یخچال ها و فریزرهای فروشگاه های بزرگ ، جهت تامین سرمایش از رک های تبریدی استفاده می شود. ابتدا با محاسبات فنی ، نیاز فروشگاه بررسی و سپس رک متناسب با آن ارائه میگردد. در برخی فروشگاه ها با توجه به نیاز آن میتوان از سیکل برودت رزرو نیز استفاده کرد تا در زمان سرویس رک اصلی ، سیستم سرمایش رزرو وظیفه تامین برودت پروژه را ایفا نماید. محاسبه و انتخاب رک در اکمی کولانت با شرایط آب و هوایی و نیاز پروژه اتفاق می افتد تا بالاترین کارایی و کمترین مصرف انرژی را به همراه داشته باشد و در مهمترین قدم دوستدار محیط زیست باشد.

یخچال و فریزرهای موتور سرخود

یخچال های موتور سرخود تمامی اجزای یک سیستم سرمایش کامل را در خود جای داده اند. این سیستم برای خرده فروشانی که نیاز به یک یا دو واحد یخچال یا فریزر دارند پیشنهاد می شود. استفاده از این سیستم ساده بوده و می توانید فقط کابین را به برق متصل و از آن استفاده نمود.

تست و بررسی کیفی محصولات

تمام محصولات ما قبل از ورود به بازار در مرکز تست آزمایش و بررسی می شوند. اتاق‌های آزمایش دمای مختلف و شرایط هوای منطقه‌ای را شبیه‌سازی می‌کنند تا مهندسین اکمی کولانت از کارامدی کابین‌ها و سیستم‌های خنک‌کننده اطمینان حاصل نمایند. علاوه بر این، شرایط مناسب جهت نگهداری محصولاتی که در آن عرضه میگردد را فراهم آورد. در نتیجه، ما کابین ها و سیکل های برودت اکمی کولانت را برای موارد مختلف مانند مصرف انرژی، دمای محصولات داخل کابین، دوام و عملکرد کلی سیستم بررسی و آزمایش می گردد تا محصولی بی عیب و نقص را به مشتری تحویل دهیم.